سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود-darbani
 
لینک دوستان

Caribbean یکی از بازی های جدید در سبک ماجراجویی و اکشن در مورد یک دزد دریایی کارائیب بوده و در سال 2015 توسط شرکت Snowbird Games برای PC عرضه شده است. به عنوان رهبر گروهی از دزدان وارد دنیای افسانه ای شوید و گروهتان را به بهترین شکل ممکن هدایت کنید. حملات دریایی ترتیب دهید و به کشتی های دیگر هجوم ببرید تا پول خوبی از این راه عایدتان شود.

البته بازی Caribbean تنها به نبرد های آبی ختم نمی شود، بلکه هر کاری که در زندگی یک کارائیبی می تواند اتفاق بیفتد، به تصویر کشیده شده است. بازیکنان می توانند به طول دلخواه وارد بخش کمپین یا همان داستانی شده و در جریان اتفاقات قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید وارد این قسمت نشوید و به صورت آزادانه، دسته دزدان را هدایت کنید و به کسب درآمد بپردازید. افراد زیادی هستند که دوست ندارند گروهتان در اقیانوس و خشکی، فعالیتی داشته باشد.

 

به همین دلیل، دشمنان متعددی در طول راه خواهید داشت و اگر هشیارانه عمل نکنید، خودتان و افرادتان کشته خواهید شد. پس در Caribbean در مواقع مورد نیاز بجنگنید و اگر نیازی به مبارزه نبود، از تاجران و افراد ثروتمند باج بگیرید تا زندگیتان تامین شود. پس از کسب پول، امکان تهیه آیتم ها و تجهیزات مبارزه جدید و پیشرفته تر فراهم می گردد و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، خریدهایتان را از فروشندگان انجام دهید. علاوه بر ارتقاء سطح شخصیتتان، افزایش سطح کشتی هم دارای اهمیت بالاییست. چون بیشتر نبرد ها به صورت دریایی انجام می گیرند و اگر وسایل پیشرفته در دسترس نداشته باشید، بدون شک شکست سنگینی خواهید خورد. چون بازی Caribbean به تازگی انتشار یافته، از گرافیک بالا و Full HD بهره می برد و با گیم پلی روانی که دارد، توانسته کاربران زیادی را در شبکه استیم به سمت خود بکشاند و فروش قابل قبولی تا کنون داشته است.

تصاویری از محیط بازی:

دانلود با لینک مستقیم

          حجم فایل : 620.52 مگابایت 

          پسورد فایل : www.freegames.ir                  


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/12/7 ] [ 3:54 عصر ] [ محمد حسین دربانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

تبلیغات
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 75704